Faptul că sunt înscriși pe lista de așteptare pentru un transplant de rinichi nu ar trebui să oprească oamenii să călătorească în străinătate sau într-un alt oraș - pentru o vacantă sau o mică pauză de la cotidian. La Diaverum, suntem dedicați să le oferim tuturor pacienților posibilitatea de a trăi vieți împlinite.
Programul d.HOLIDAY Fly Back adresează o preocupare cheie a multor pacienți eligibili pentru un transplant de rinichi, care le poate limita semnificativ mobilitatea și libertatea de mișcare – și anume, ce ar trebui să facă dacă sunt anunțați despre disponibilitatea unui organ compatibil în perioada cât sunt plecați în vacanță, departe de centrul lor obișnuit de tratament.
Programul nostru facilitează aranjamentele de călătorie pentru pacienții aflați în vacanță în eventualitatea în care sunt informați că un rinichi este disponibil pentru transplant în timp ce călătoresc, în Europa. Acesta asigură cele mai rapide opțiuni de călătorie de la destinația de vacanță până la centrul de transplant, cu scopul de a vă ajuta să vă întoarceți acasă în siguranță și la timp pentru efectuarea procedurii.
Programul d.HOLIDAY Fly Back dezvoltat de Diaverum vă permite să vă planificați călătoriile cu încredere, știind că puteți reveni acasă rapid pentru transplantul dumneavoastră, fără a fi nevoiți să suportați costurile călătoriei de întoarcere.
Dr. Domingos Machado, medic nefrolog și Ambasador Diaverum pentru transplant, ne împărtășește părerea sa despre program:
Pentru a fi eligibil pentru Programul d.HOLIDAY Fly Back, trebuie să:
- Să aveți confirmarea că, la momentul respectiv, urmați un tratament prin dializă într-o clinică Diaverum prin programul d.HOLIDAY - Dializă de vacanță
- Atunci când vă faceți rezervarea pentru tratament, informați clinica Diaverum selectată pentru perioada vacanței, unde veți efectua dializa, că sunteți înscris pe lista de așteptare pentru transplant.
- Să călătoriți în Europa (consultați lista specifică a țărilor din secțiunea Întrebări frecvente).
d.HOLIDAY este un program de dializă în vacanță gestionat de Diaverum, furnizor global de servicii de îngrijire renală. Acesta ajută pacienții aflați în vacanță cu toate aspectele procesului de a primi tratament de hemodializă în afara clinicii lor de origine, de la definirea unui itinerar de călătorie până la asigurarea continuității îngrijirii la destinația de vacanță.
Un pacient aflat în vacanță este definit ca un pacient care se află în vacanță sau care alege să primească tratament prin dializă la o altă clinică decât cea la care este înregistrat.
Programul Diaverum d.HOLIDAY Fly Back este un serviciu oferit de Diaverum care le permite pacienților dializați să se întoarcă rapid la centrul lor de transplant. Acest serviciu se aplică după ce pacienții au fost informați că sunt programați pentru procedura de transplant, indiferent dacă se află în vacanță sau în interes de serviciu. Acest serviciu este disponibil pentru toți pacienții d.HOLIDAY care călătoresc în Europa (consultați lista specifică a țărilor în secțiunea „Care țări sunt incluse în programul d.HOLIDAY Fly Back”).
Pacienții care au nevoie de un transplant de rinichi și sunt înscriși pe lista de așteptare trăiesc într-o stare constantă de așteptare, având în vedere că trebuie să fie pregătiți într-un interval scurt de timp pentru efectuarea transplantului, în cazul în care un rinichi devine disponibil. Din această cauză, majoritatea acestor pacienți evită să plece în călătorii, deoarece nu pot prezice exact când vor fi contactați pentru transplant. În plus, dificultățile financiare pot complica și mai mult situația, îngreunând procesul de rezervare și returnare a biletelor.
Timpul de așteptare pentru pacienții care au nevoie de un transplant de rinichi este în prezent lung în majoritatea țărilor, ceea ce are un impact major asupra mobilității pe termen lung a acestor pacienți.
Diaverum a creat Programul d.HOLIDAY Fly Back pentru a acomoda aranjamentele de călătorie pentru pacienții aflați în vacanță care sunt anunțați despre disponibilitatea unui organ compatibil în perioada cât sunt plecați în vacanță.
Prin acest program se decontează costul celei mai rapide variante de călătorie de la destinația de vacanță până la centrul de transplant, pentru a permite pacientului să ajungă acasă în condiții de siguranță și în cel mai scurt timp posibil pentru a primi transplantul.
*Consultați termenii de utilizare pentru criteriile complete de rambursare.
Pentru a deveni eligibil pentru Programul d.HOLIDAY Fly Back, trebuie să:
- Să aveți confirmarea că, la momentul respectiv, urmați un tratament prin dializă într-o clinică Diaverum prin programul d.HOLIDAY - Dializă de vacanță
- Atunci când vă faceți rezervarea pentru tratament, informați clinica Diaverum selectată pentru perioada vacanței, unde veți efectua dializa, că sunteți înscris pe lista de așteptare pentru transplant.
- Să călătoriți în Europa (consultați lista specifică a țărilor în „Care țări sunt incluse în Programul d.HOLIDAY Fly Back”).
Dacă sunteți eligibil pentru a beneficia Programul d.HOLIDAY Fly Back, aveți două opțiuni:
- Contactați call-center-ul nostru, iar noi rezervăm biletele pentru pentru primul și cel mai rapid mijloc de transport disponibil de obicei (avion, tren, autobuz, etc.) și gestionăm formalitățile suplimentare de transfer.
- Vă faceți singur aranjamentele de călătorie și solicitați ulterior rambursarea. Consultați „Cum solicit rambursarea pentru aranjamentele mele de călătorie”.
Puteți contacta call-center-ul nostru la numărul +46 10 334 05 61 în timpul orelor de program (zile lucrătoare de la 9:30 la 17:30 ora României (8:30-16:30 CET).
Contactați-ne astfel dacă doriți să facem aranjamentele dumneavoastră de călătorie și să plătim biletele direct cu agenția noastră de turism.
În afara programului de lucru, sau dacă preferați, vă puteți face propriile aranjamente de călătorie. Puteți apoi aplica la Diaverum pentru rambursare folosind formularul de cerere disponibil pentru descărcare pe această pagină („Formular de rambursare”).
Dacă v-ați făcut propriile aranjamente de călătorie, aveți dreptul la decontarea cheltuielilor:
- cu condiția transmiterii de către dumneavoastră a formularului de rambursare completat în mod corect și complet; și
- limitat la o sumă care acoperă cea mai rapidă deplasare (sub rezerva limitărilor stabilite în Termenii de utilizare ai Programului d.HOLIDAY Fly Back) către destinația de transplant indicată.
Diaverum nu garantează că pacienții eligibili vor ajunge la timp la destinație pentru a beneficia de procedura de transplant. Cu toate acestea, sub rezerva limitărilor specificate în Termenii de utilizare ai Programului d.HOLIDAY Fly Back, compania se angajează să depună toate eforturile necesare pentru a ajuta pacienții să ajungă la timp pentru intervenția necesară.
Programul acoperă mijloacele de transport obișnuite, cum ar fi avionul, autobuzul, trenul și taxiul. Aranjamentele de călătorie folosind avioane private, elicoptere și alte mijloace de transport neobișnuite nu sunt incluse în Programul d.HOLIDAY Fly Back de la Diaverum.
În prezent, următoarele țări din Europa sunt incluse în Programul d.HOLIDAY Fly Back:
Austria, Belgia, Bulgaria, Croația, Cipru, Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Grecia, Islanda, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Olanda, Polonia, Portugalia, România, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Germania, Ungaria, Albania, Bosnia și Herțegovina, Andora, Kosovo, Lichtenstein, Moldova, Monaco, Muntenegru, Macedonia de Nord, Norvegia, Serbia, Elveția, Turcia și Regatul Unit.
Țările incluse în prezent în program oferă posibilitatea de a reveni rapid acasă, ceea ce este de o importanță majoră pentru a ajunge la timp pentru efectuarea transplantului dumneavoastră. Cu toate acestea, avem în plan extinderea listei de țări pentru a include și destinații din afara Europei. Rămâneți alături de noi pentru a afla noutățile, atunci când acestea apar.
Da, Programul d.HOLIDAY Fly Back acoperă transportul atât pe plan intern (în cadrul țării dumneavoastră), cât și internațional (în afara țării de origine), sub rezerva listei de țări specificate în secțiunea „Care țări sunt incluse în Programul d.HOLIDAY Fly Back”.
În prezent, doar cheltuielile pacienților eligibili sunt acoperite de Programul d.HOLIDAY Fly Back. Costurile generate de transportul membrilor familiei, a altor rude, prieteni sau colegi nu sunt acoperite de Programul d.HOLIDAY Fly Back.
Dacă v-ați făcut propriile aranjamente de călătorie în conformitate cu „Termenii de utilizare”, vă rugăm să folosiți documentul care poate fi descărcat „Cererea de rambursare a Programului Diaverum d.HOLIDAY Fly Back” și să îl completați corect și complet. Asigurați-vă că păstrați chitanțele originale, astfel încât să le puteți transmite odată cu cererea de rambursare, așa cum este descris în document. Chitanțele pe suport de hârtie, pot fi trimise in format digital, scanate sau fotografiate. Împreună cu cererea de rambursare și chitanțele, trebuie să trimiteți și un certificat medical care să ateste că ați fost supus procedurii de transplant la destinația respectivă sau că o astfel de procedură a fost inițiată în beneficiul dumneavoastră. Trimiteți tot ceea ce este menționat mai sus pe adresa de e-mail: holiday@diaverum.com și așteptați instrucțiuni suplimentare.
Ne puteți contacta fie prin telefon (în timpul programului de lucru) fie prin e-mail, consultați detaliile de contact de mai jos: Telefon: +46 10 334 05 61, în zile lucrătoare de la 9:30 la 17:30, ora României; E-mail: holiday@diaverum.com
*Limbile vorbite în cadrul centrului de asistență telefonică sunt engleză, arabă, franceză, germană și greacă.
Pentru a afla mai multe despre cum funcționează Programul Fly Back, vizionați videoclipul de mai jos:
Așteptăm cu nerăbdare să vă întâmpinăm în una dintre clinicile noastre în viitor!
Pentru a afla mai multe despre Program, nu ezitați să ne contactați.
Orar de lucru: Luni - Vineri 09:30-17:30
+46 10 334 05 61
holiday@diaverum.com
Powered by bookdialysis.com